Retouren

Retourtermijn

Wij hebben een standaard retourbeleid van 14 dagen voor alle aankopen die via onze online winkel gedaan worden. Als u om welke reden dan ook ontevreden bent over uw aankoop, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst van het (de) product(en) terugsturen voor een volledige terugbetaling.

Retourvoorwaarden

Om in aanmerking te komen voor een terugzending, moet uw product in dezelfde staat zijn als ontvangen, dus ongebruikt en ongeopend met alle originele verpakking en documentatie.

Hoe Terug te Keren

Alle retourzendingen worden per geval behandeld: u moet contact met ons opnemen via e-mail info@hijamashop.eu

Vermeld uw bestel-ID in het bericht.

Alle terugzendingen moeten door de klantendienst worden goedgekeurd. Zij zullen een RMA-nummer en een retouradres verstrekken, dat nodig is voor de terugzendprocedure. Retourzendingen zonder een geldig RMA-nummer worden mogelijk niet verwerkt en kunnen een vervanging of terugbetaling vertragen.

Retour van de zending

Als u een van onze producten terugstuurt, moet u overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering te kopen. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw retourzending en draagt het risico van verlies van de retourzending.

Goedkeuring of Afwijzing van Retour

Zodra uw retourzending ontvangen en geïnspecteerd is, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Terugbetaling

Als u wordt goedgekeurd, krijgt u het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde goederen gecrediteerd, inclusief onze oorspronkelijke verzendingskosten. Het zal enkele dagen duren voor u de betaling op uw bankrekening / kredietkaart ziet staan.

Producten met Gebreken

Het bovenstaande geldt in de eerste plaats voor ongewenste producten, in tegenstelling tot producten die een fabricagefout vertonen. Als u via onze online winkel producten hebt gekocht waarvan u denkt dat ze op een of andere manier defect zijn, neem dan contact met ons op en uw claim zal worden beoordeeld in het kader van onze beperkte garantie.